Tråååååk xD

Jenny, Penny har tråååk xd Jag venne va jag ska göra ? Läser typ andras bloggar och ja lite sånt, sen har jag min lilla vovve i knät också ^^ <3 Mm men iaf ehm så har jag typ inget att skriva.. ska kanske lägga in nån bild lite senare ikväll (: Visste ni att spanska äger? :O :D Jag kan räkna till 13 *stoolt!* ;D Uno, dos, tres, cuatro, cinco, seis, siete, ocho, nueve, diez, once, doce, trece..;D Visst e jag bra? Haha ;P <33 okey e inte så jätte diktig då men.. ändå? :O :D<33

¿Cómo te llamas? Me llamo, Jenny (:

¿Qué tal?
Regular..

¿Dónde Vives? Vivo en nynäshamn (:

Översättning

Vad heter du?
Jag heter Jenny (:

Hur mår du?
Sädär..

Vart bor du? I Nynäshamn (:

Okey orkar inte skriva nå mera. Kan ju typ mera spanska men som sagt orkar jag inte skriva mera just nu (: <3 men puss<33





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0