Sorry xD

Taha har typ glömt å skriva nej skojja men har nt orkat x)<3 Men skriver ttyp ganska långt nu dah (: <3

Onsdag:

Skolan började fett tråk... ^^ Aja typ nått jävla upprop på skolgården och och blabla hihi (A)<3 Sen va de bandyträning :D Jag ägde, nej skojja men de va kul iaf (; <3

Torsdag:

Skola igen fick typ 100000 st papper och massa sånt.. Och så fick vi skåp :) jag å michelle ville ha samma nr fast jag över och hon under eftersom att jag e lite (elr mycke) längre än henne ;) Så först frågade vi monica om vi kunde få nr 29 hon bah aa kanske de elr nej ni får bestämma sen och typ *SMILE!* Vi blev typ sura xD Sen kom Tony och han bah aa visst jag ska prata me Ann-Krestin. :D Najs men sen så fick vi ändå inte de för de va en annan tjej som han före och då orkade vi inte bråka om de... Så Jag o micha fick nr 26,... -.-' Haha aja men skit samma (: Sen så åt vi lunch o blabla, hihi (A)<3 Sen va vi efter skolan också och då drog vi till filmkedjan och köpte läsk XD Haha vi blr typ helt flumm av den XD Sen drog vi tillbax till ksolan och gungade med småungarna, haha de va en liten tjej som bah, jag har älskat.. Hennes kompis bah vaaaa?`! Har du älskat me en kille? och typ tittade på mig och michelle hahaha hon trodde typ tt vi skulle tycka de va coolt elr nått? Haha XD Aja sen drog vi hem till mig och jhoppade studsmatta ;D<3

Fredag:

Tyyp? Jag va hemma hos mamma en stund? ^^ <3

Lördag:

Hade kalas för min syrra (: <3 Hon fyller egentligen år på onsdag men då ska dom ha barnkalas så de va bara släkten som kom i lördags (: <3 Aja de va iaf kul och shit tårtan va fett god! :D<333 Fast blev mätt skit fort (A) x)<3 Aja sen så hoppade jag och clara studsmatta i typ 2 timmar elr nått? Sen blev hon sur på mej för att jag ville ha en fotboll xD Och då gick hon in haha XD <3 Sen hoppade jag själv (: Sen så stog hon i fönstret och lipade åt mig och fyfan jag hade lust att strypa henne! XD<3 Aja sen gick jag in kollade på en film.. Venne va den hette men skit samma ^^ Sen När min syrra gick o la sig så kollade jag, annika, pappa och lukas på vi hade iallafall tur me värdet.. Igen =)<3 Sen va ganska rolig :D<3 (A) Fast jag ville egentligen se Twilight elr i taket lyser stjärnorna, för jag e lite etferbliven så jag har inte hunnit se dom än!! :O:S Hihi (a´) Aja sen orkade jag nt mer så jag gick o la mej ^^

Men idag har jag inte gjort så mkt.. Drog till mamma på morgonen och snart sa jag till bandyträningen också ;D<3 Men orkar nt skriva mera pööss<3 ;D

// Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0