Lördag.. -.-

Lördag... Mm Lördag.. HAHA den här lördagen suger! xD Det finns inget att göra.. Förutom datan da, men de e också tråk.. -.- x) Har typ inget att berätta.. För mitt liv e tråk.. De händer typ aldrig nått nytt men aja ;P Haha okej, okej jagvet jag överdriver lite för mycke.. De händer rätt många saker i mitt liv, men de e bara de att jag inte orkar skriva vad som har hänt och blablabla.. XD Just nu messar jag me wille.. De e najs.. Haha kanske ;P Jo de e faktiskt kul (: <3 Va gör ni då? Hmm nu vet jag inte vad jag ska skriva..? Ska kanske lägga in en bild.. Nån gång.. X) Tar typ aldrig bilder längre.. xD Onödigt me en kamera mobil då.. Jag vill ha en musik mobil.. Om du har de, ska vi byta då? xD <33 Haha neej men jag ska få en ny mobil! :D Om 2 år.. -.- Haha, de e najs i skolan.. Nääe skojja :P Men SO lektionerna äger :D<3 Våran SO lärare e grym! xD Mitt i lektionen så pratade han om några snurrande hundar? Haha man kunde tydligen rita små hundar på smartborden och sen kunde man få dom att snurra och de XD<3 Sen så fick Fredrik o Mikail göra smileysar på smartborden också de va najjs haha XD<3 Aja orkar inte skriva mera nu.. Pöss<3

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0