Jenny, Penny har trååk "(

Mhm så äre.. Hihi najj inte så farligt snackar me sötaste alicia på msn :D<3 Och.. hmm några till men dom e inte lika roliga.. xD Hehe,<3 Ajah ska snart gå o lägga mej.. (shiiet va jag ljuger xD) Haha näeejj ska nog inte gå o lägga mejh, jo snart kanske om några timmar x))<3 Skola i morrn jue.. -.-' Aja då får jag jue träffa sötaste ****** (A)<33 Hihi, och alla kompisar och alla dom andra.. -.- XD kommer inte blogga så mkt nästa vecka eftersom att jag inte har nån egen data hos pappa.. ._. Aja men nått inlägg kommer de väl bli iaf ^^ Men vi hörs imorgon puss<3

Kommentarer
Postat av: Ferhat

SV: Tack för din kommentar! Nu har jag räknat alla röster. Gå in på bloggen för att se vem som blev BLOGGKUNG :).



Är allt bra med dig annars? :)

2009-08-30 @ 23:30:03
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0