Här ska rubriken vara.. xD

Har käkat nu, yeah :D hah snackar me wille o micha på msn, kul kul :)<3 Aja bjuder på några bilder också :D Och jag vet!! att jag ser ut som en fucking fjortis men har inte några andra bilder på datan.. ska fixa de snart när jag orkar ladda över från mobilen ;) Aja hur som hellst så ska jag dra till pappa snart.. :) Och därför kommer de inte bli så mkt uppdatering denna vecka =( <3 Hihi ,, men nått inlägg kommer de väl bli iaf, men vi hörs dåe, puss<3 :)


Ehm.. Ni behöver inte titta på den bilden x)<3

FJÅÅÅÅRTIIS XD

Lillesyrran ;)

Amber!<3 :D


Kommentarer
Postat av: Ferhat

SV: Haha, vadå tycker du inte om skolan?



Själv ska jag ta det lugnt o senare ikväll titta på fotboll :D



Följ gärna min blogg via bloglovin :D

2009-08-31 @ 17:01:47
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0