Haha (:

Chaaa bloggen (: <3 Idag hade vi skolfoto yey.. elr nt :P Aja de gick typ inte bra XD Först när jag skulle lämmna in den där lappen så fick jag typ värdens jävla dummaste fråga av Monica.. Hon bah "ja va bra, e lappen på skriven och i fylld?" Jag höll fan på att skratta ihjäl mej! xD Tänkte säga, neej såklart den inte e, jag lämmnar bara in den ändå... Men ofta man lämmnar in en tom lapp? XD MOhahahhahaa de skulle vart roligare om ni hade vart me x)<3 Haha aja sen så ehm? Fick vi ta om bilden me hela klassen typ 10 ggr för alla va typ dumma i huvet... -.-' Haha sen va man ju tvungen att le?... Kul kul... inte ^^ Sen när hon hade fått sin jävla bild så skulle man ju säga va man hette och massa sånt och de gick ju också skit bra... vi fick ta opm de typ 3 ggr... -.-' för hennes data va cp.. De va fett jobbigt.. aja sen när man skulle ta de där porträttet elr va fan de heter så skulle hon ju fixa allt, haha hon fixade mitt hår och tröjan fan ;O;O hahaha aja och så bah "Heej tjej le nu" Haha de va fan kul XD sen hade vi några lektioneroch sen idrott... fyyfan va tråååk! -.- Sen så skulle clara o jonna me en buss och fick typ panik för att dom inte skulle hinna, men dom hann haha dom fick tillome vänta :P Så jag väntade me dom (: <3 Aja sen så kom deras buss och då sa vi hejdå och typ *kram kram* hihi XD<3 och ehm pallar inte skriva mera pöss<3

// Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0