Godmorgon! :)

Japp på riktigt alltså, de e faktiskt en godmorgon :) De brukar de inte vara.. xD Aja de e söndag idag yeah! Fett najs.. Elr nej, då börjar skolan imorrn jue! :o Haha aja, de som e najs me att de e söndag idag e att de e innebandy träning ;D Jenny gillar x) Haha okej ska berätta en sak för er.. Vi förlorar alla matcher!!!! :( Nej men typ iaf.. -.- Asså de e bara för att vi har typ sugiga tränare! ;$$ Nej men min pappa e inge bra som tränare (Elr jo han e ganska bra, ibland haha nä men oftast e han bra :)), men johan e rätt bra :) Aja men vi får jue typ aldrig nån ny övning så vi blir ju aldrig bättre och de e de som suger.. -.- Asså eftersom att jag, Tindra och Paulina har spelat me p97 typ AS länge så e vi lite bättre (inget skryt!) och då irreterar vi oss ofta på att de e för lätta övningar.. Eller jag venne om dom gör de men jag blir fan förbannad XD Jag vill egentligen sluta elr byta lag.. (: Men får inte.. -.- Haha, men de e ju ändå kul att spela match o sånt :D<33 Men just nu ska jag iaf:

♥ Gå ut me vovven. (: (messa xD)
♥ Äta.. ^^ (messa xD)
♥ Sminka Mej ;P
♥ Riiinga xD
♥ Va me nån kompis. :)

Eh måste jag räkna upp hela dagen? xD Haha aja ska gå ut me Amber nu :)

2 bilder på Amber, älskling :)<33


Amber!<3
(Klicka på bilderna, för att få dom större)

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt hund !:

2009-08-30 @ 14:57:07
URL: http://sandramarielind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0