Alhagen.. Söög! -.-'

Va på alhagen idag.. Me klassen, värdens bästa klass! :D<33 Ajah de va tråk iaf.. Vi hade ju olika grupper och jag va me Micha, Karin, Daniella, Lukaz och Victor... Mats som typ jobbade med den natur grejen sa att vi skulle ha olika områden och min grupp fick... små kryp på land.. KUL!! INTE! ;S Aja så vi gick typ runt och glodde haha och sen så skulle jag typ skära i en stubbe.. Hihi och calle bah " Oj jenny håller i en kniv, de här kommer sluta illa" man bah aa tack för den!! xD Mohahaha x) Fast sen kom jag på att de va lättare att sparka sönder den där jävla stubben... *smartskalle* (A)<3 Aja sen när vi kom tillbax så kom vi typ 20 min för tidigt men vi fick börja äta haha, jag va inte hungrig men åt ändå,, typ? Victor gjorde en fett skön grej assoow.. Lukaz kom med en håv som va full me insekter och satte den precis framför Karins ansikte.. Hon skrek typ skit högt och alla började gap flabba.. Och Victora bah " asså Lukaz om du inte slutar me de där så kommer ingen vilja va ihop me dej sen, i åttan kommer dom typ bah neej fyfan jag vill inte va ihop me dej, de va ju du typ insekts mannen! Blää asså in youre as! och gjorde "loser" tecknet samtidigt xD Hahaha jag bah eeh Victor man säger in youre fejs... och sen visade jag hur man gjorde de där "loser" tecknet Han bah haha aa juste men jag e ingen tjej ju. Asså ni skulle vart me de va så jävla roligt XD Haha sen så hittade felix en ödla åt oss, jag blev fan kär i den! ;D Aja sen så kom wille och typ dödade den? :O Haha neej men den spelade död och då trodde sandra att den va död så hon tog den och kastade i den i vattnet. :( Aja sen så pussade jag på en groda.. men fick ingen prins! :O Sen kom jag på att victor också hade pussat på den grodan.. och då började jag må illa, och alla bah oooh jenny och victor sitter i ett träd och blablabla... -.- Dom tyckte att victor va min prins typ!! :O bäääää >.< Men sen så skulle man skriva om vad man hade hittat för djur men jag pallade inte de så jag körde vatten krig ist xD Mohahaha jag vann! Inte... ;$$ xD Aja sen så fick jag skriva om de äckligaste djuret fan!! -.- Ni behöver inte veta va de va haha ^^ Men sen fick jag typ skit ont i huvet och dog.. nej men nästan.. Haha men sen va de typ slut och vi fick dra hem :D<3 Sen hände de en till sak.. men pallar nt berätta, men killar e iaf fittiga som fan! ;S -.-' Men orkar inte skriva mera pöss<33333

// Jenny

Kommentarer
Postat av: wille

hah okej :P

2009-08-29 @ 21:06:41
Postat av: Jenny

Amen ärligt :P, vadå hörde du inte när jag skrek? xD

2009-08-30 @ 12:10:08
URL: http://saganomjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0